Ibis Instruments стартира разработено собствено Big Data решение

В следствие на дългогодишен опит в събирането на данни, QoS мониторинг и консолидация, Ibis Instruments разработи E2E решение за производителност, мониторинг и анализ, оптимизирано за CPE и NE в телекоми и кабелни среди. Това решение осигурява надеждна информация за изпълнението на услугите за всеки клиент в почти реално време, но също така и наблюдение на цялостната функционалност и производителност на мрежата. Сигурно и мащабируемо, нашето big data решение е проектирано да използва усъвършенствани аналитични възможности на платформата, за да се осигури проактивно алармиране и предварителен анализ на причините за мрежовите проблеми в реално време.

Базирани на облачни технологии или на собствени ресурси, гъвкавите модели са предназначени за:

  • В помощ при планиране и оптимизация на мрежата
  • Трансформиране на Центъра за мрежови операции (NOC) от традиционно реактивно ориентиран към проактивно аналитично функциониращ
  • Подобряване качеството на услугите, ефективността в оперативната дейност, удовлетворението на клиентите, намаляване на разходите.

Трансформиране на Центъра за мрежови операции (NOC)

  • CPЕ непрекъснат мониторинг на изпълнението на всички съответни KPIs представени в комплект табла и доклади
  • Тренд анализа и ранното откриване на проблеми, позволява в NOC да се реагира проактивно, преди това да е повлияло на услугата
  • Анализ на базата на първопричинен анализ на мрежови проблеми и откриване на спад в производителността
  • Исторически анализ на данни, автоматизация и предотвратяване на бъдещи проблеми, идентифициращи прекъсвания на услугата
  • Добри практики в мониторинга на DOCSIS / IPTV среда

    Полеви дейности – увеличаване на ефективността и намаляване на разходите

    • Бързо откриване на дефектирали елементи в мрежата за достъп
    • Прецизна локализация с карти и мобилно оптимизирани табла за презентация
      • Комплект от инструменти за отстраняване на неизправности, подобрява разрешаването на проблеми

      Ефективност на кол центъра и клиентска удовлетвореност

      • Комбинация от клиентски опит с мрежова диагностика в мощен инструмент за обслужване от първо ниво на клиентите
      • Надеждна информация за ефективността на обслужване в поднесена съгласно нуждите на потребителя
      • Бързо изолиране на проблеми, разделяйки мрежовите от CPE проблемите
      • Информация за качеството на услугата и детайлна история за всеки потребител в почти реално време

      Решението на Ibis Instruments за управление на изпълнението се фокусира върху реално време, исторически и анализ на тенденциите, които дават възможност на доставчиците на услуги да си направят изводи и да вземат интелигентни решения. Решението е проектирано да бъде мащабируемо, с възможност да се следят милиони устройства и прилагане на съвременни анализи за решаване на конкретни проблеми в телеком индустрията и кабелни доставчици .